wtorek, 26 sierpnia 2014

Pink Lips

Hej ♡




Na moim blogu postaram się pisać o tym co mnie interesuje. 

Opiszę Wam jak dbam o włosy.
Od 3 lat staram się je zapuścić, ale o tym, jak mi idzie troszkę pozniej ;) 
Postaram się pokazywać krok po kroku makijaże, których ciągle się uczę! 
Mam nadzieję, że w ten sposób zachęcę Was do wspólnej nauki 
(jeśli ktoś jest na moim poziomie ;) ) i dyskusji co jeszcze można zrobić lepiej ;)
Pokażę moje pomysły na zdjęcia, makijaże do nich i rekwizyty. 
Podzielę się wszystkim tym co warto kupić: kosmetyki, ciuszki
 i wszystko to co kochają kobiety ;)



No to... RUSZAMY !! ;)

2 komentarze:

  1. Chętnie zajrzę czasem i podpatrzę makijażowe triki, bo moje doświadczenie w tym względzie jest niemalże znikome.

    PS. Widzę, że też najlepiej pisze Ci się posty w środku nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, sama dopiero sie ucze, ale tego mi wlasnie brakowalo na innych blogach - makijazy dla (bardzo) poczatkujacych hehe
      Taak, w nocy pisanie jest duzo latwiejsze! ;)

      Usuń