wtorek, 26 sierpnia 2014

Delikatnie na DZIEŃ DOBRY

Hej ♥
Makijaż w kolorach pastelowych jest zdecydowanie najłatwiejszy, 
a jednocześnie (moim zdaniem) najbardziej kobiecy !
 Często prawie niewidoczny, dodaje uroku i świeżości spojrzeniu ;) 

Mimo tego, że KOCHAM kolorowe szminki i mocne wykończenie oka, 
te barwy królują na mojej twarzy, szczególnie o tej porze roku.

Dzisiaj korzystając z tego przywitania i (niestety) pierwszego słonecznego dnia
  od tygodni, zrobiłam krótki tutorial mojego ulubionego,
letniego makijażu oka ;)



1. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam
 brzoskwiniowy cień.

2. Załamanie powieki podkreśliłam delikatnie
 ciemniejszym cieniem.

3. Dolą powiekę do połowy zaznaczyłam
 błękitnym cieniem, który bardzo delikatnie
 przyciemniłam w zewnętrznym kąciku oka.

5. Wewnętrzny kącik rozświetliłam jasnym cieniem
 z delikatnym połyskiem.


6. Linię rzęs delikatnie podkreśliłam eyeliner-em w żelu,
który dokładnie roztarłam.
Rzęsy dokładnie pokryłam masakrą. 



Buziaki !! :*




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz